גפני: "אנחנו מקבלים הוראה ופתאום בסיעה שומעים משהו אחר"

    אבי רבינא No Comments on גפני: "אנחנו מקבלים הוראה ופתאום בסיעה שומעים משהו אחר"

    גפני: "לא יעלה על הדעת שאנחנו נקבל הוראות מהרב'ה שלנו הרב אדלשטיין בנושאים עקרוניים כמו החינוך והגיוס ואחרים ונגיע לישיבת הסיעה ונשמע שמישהו החליט אחרת"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הבחירות: בשעה זו מתקיימת באולמי כתר הרימון בבני ברק ועידת מפלגת דגל התורה, בהשתתפות חברי הכנסת של המפלגה ופעיליה.

    יו"ר דגל התורה, חה"כ משה גפני התייחס לשאלת הריצה המשותפת של דגל התורה ואגודת ישראל בבחירות הקרובות: "הנושא הוא עקרוני, ונצא מנקודת הנחה שכל חסיד אמור לשמוע לרב'ה שלו, אבל לא יעלה על הדעת שאנחנו נקבל הוראות מהרב'ה שלנו הרב אדלשטיין בנושאים עקרוניים כמו החינוך והגיוס ואחרים ונגיע לישיבת הסיעה ונשמע שמישהו החליט אחרת שאני בכלל לא יודע מאיפה זה מגיע.. זה לא יקרה יותר".

    קום לכן מתח גפני ביקורת על חבריו לגוש הימין על רקע החרמת הוועדות: "יש לנו כעס על חברינו בגוש הימין שהחרימו את עבודת הוועדות, אם היינו נוכחים כולם בוועדות ומביכים אותם כמו שעשינו בהצלחה במליאת הכנסת היינו עכשיו כבר אחרי מערכת הבחירות, עם ממשלת ימין יציבה".

    יו"ר דגל התורה התייחס גם לכך שאין כעת חוק שמסדיר את מעמדם של בני הישיבות

    ח"כ אורי מקלב התייחס לרפורמה בתחבורה: "מי שמכיר את הנתונים יודע שקווי התחבורה החרדים הרווחים מממנים את התח"צ בכל הארץ. מי שהוביל את המלחמה כנגד הרפורמה בתחבורה הציבורית זה דגל התורה, מיד כאשר נחזור לאחר הבחירות נבטל את הרפורמה הפוגענית הזו".



    0 תגובות